image-gallery-khodahafezi

خداحافظی شیرین

خداحافی اما شیرین…..

امروز من تو را بدرقه خواهم کرد

با کوله باری از عشق، احساس و امید

دستان کوچک و قلب مهربانت را در مدرسه ای دیگر در مقطعی بالاتر به دست مدیری توانمند تر خواهم سپرد.

و مطمئنم او نیز تو را مانند من دوست خواهدداشت…

و برای رشد و شکوفایی و بالندگی تو غنچه ی دلم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

مهربانترینم …

آینده ای روشن و سبز را با تمام وجودم برای تو خواهانم .

دوست،مدیر و همراه همیشگی تو “ورمقانی”

در جشنی که با حضور معلمین ،کادر و دانش آموزان پایه ششم در کانون امام خمینی (ره ) برگزار شد روزی

به یادماندنی از روزهای آخرین سال تحصیلی در مقطع ابتدایی برای دانش آموزساخته شد.

دانش آموزان گرد هم در جمعی دوستانه لوح فارغ التحصیلی خود را از مدیریت دریافت کردند،عکسهای زیبا

به یاد گار گذاشتند و با کیک فارغ التحصیلی مقطع ابتدایی طعم این روز را نیز شیرین کردند.