جشن نیمه شعبان پیش دبستان حضرت رقیه (س)
میلاد مهدی موعود(عج) مبارک باد
قدم هایت بوسهگاه چشمهایمان ای گل نرگس جشن میلادت کاش به ضیافت ظهور میپیوست.
ماه شعبان ، ماه سراسر نور و ولادت روزهای پرکاری را برای ما و دختران با نشاطمان داشت.
اما از آنجایی که همواره همت جمعی کار را به خوبی پیش می برد، شادی و تلاش برای انجام کارها دوچندان شده بود.
صدای تمرین سرود نوآموزان در مدرسه طنین انداز بود!
دخترانمان با همراهی هم پای کار ایستادند و در روز سه شنبه در حضور مادران عزیزشان جشن ولادت منجی را در کنار هم برگزار کردند و با سرود عزیزم حسین و آقاجون منتظریم هم نوا شدند و اجرایی بیادماندنی داشتند.
مربیان و مادران، ناظر بودند این توانستن و بالیدن را در اجرای زیبای دخترانمان.
حضور مادران و نوآموزان و همچنین نوآموزان و مادران دارالقرانی ، مدعوین و میهمانان در این جشن بزرگ چشمگیر بود و برنامههای اجرا شده موجب شادی و سرور حاضرین و خصوصا کودکان شد.
تمامی بخش های برنامه اعم از پذیرایی(شام و آبمیوه و کیک و…) ، هدیه ی جذاب نوآموزان ، گل های نرگس ، نورافشانی و … همه به همت موسسه خیریه کرامت و پدران و مادران خیر و بانی رقم خورد.
در انتهای مراسم نورافشانی هم برگزار شد و کودکانمان هیجان زده شدند.
عالی بود به سلین خیلی خوش گذشته بود،ممنون از محبت بیکرانتون